Inovatīva e-komercijas B2B platforma CorexMarket biznesa caurspīdīgumam
CorexMarket apvienot piegādātājus un restorānus, bārus un kafejnīcas caurspīdīgā pasūtījumu un integrāciju platformā. Veiciet automatizētu produktu pasūtīšanu, cenu salīdzināšanu un līgumu pārvaldību ar izvēlētiem piegādātājiem, izmantojot publisko katalogu. Mūsu rīki palīdzēs jums izlīdzināt iepirkumu operācijas un nodrošinās netraucētu integrāciju datu apmaiņai starp ERP un grāmatvedības sistēmām ar e-pasūtījumiem, e-rēķiniem, produktu un pārdošanas automatizētu importu.
Jūs varat viegli piekļūt iebūvētajām integrācijām un pieprasīt jaunas funkcijas, kas jūsu biznesu pacels jaunā līmenī.
Kā novērst krāpšanu un manuālu darbu, veicot produktu pasūtījumus
Viesmīlības nozare ir saskārusies ar izaicinājumiem, optimizējot produktu pasūtīšanu un piegādi no piegādātājiem. Pārāk augstas cenas, caurspīdīguma un reāllaika datu trūkums padara pasūtīšanu dārgu un pakļautu krāpšanas riskam. Ar CorexMarket jūs viegli sasniegsiet:
Vienots pasūtīšanas process
Vairs nekādas haotisku pasūtījumu ar telefona zvaniem, WhatsApp ziņojumiem un daudzām piegādātāju tīmekļa vietnēm
Reāla laika cenu un preču pieejamība noliktavā
Mēs savienojam piegādātāja ERP tā, lai visa informācija būtu pieejama vienā centrālā pasūtīšanas platformā.
Vienkārša piegādātāju pievienošana un produktu importēšana
Izvēlieties no esošas publiskas datubāzes vai pievienojiet savu piegādātāju, veidojiet e-pasūtījumus un saņemiet e-pavadzīmes automātiski

Piegādātāji & Pircēji apvienoti
Digitālā e-komercijā
Uzlabota produktu redzamība
Piegādātāji var palielināt savu redzamību un sasniegt plašāku potenciālo pircēju auditoriju. Tas var palīdzēt veicināt pārdošanas apjomus un palielināt ieņēmumus.
Pieeja jauniem tirgiem
CorexMarket nodrošina piegādātājiem piekļuvi jauniem tirgiem un nozarēm, ar kurām citādi tie, iespējams, nebūtu strādājuši.
Pilnveidots pasūtīšanas process
CorexMarket var nodrošināt piegādātājiem pilnveidotu pasūtīšanas procesu, atvieglojot pircējiem produktu atrašanu un iegādi.
Izmaksu optimizējošs risinājums
Izmaksu ziņā efektīvs veids, kā piegādātājiem sazināties ar pircējiem, jo tas novērš nepieciešamību pēc tradicionāliem pārdošanas un mārketinga izdevumiem.






